Digitale dienstverlening

Digitale dienstverlening

De wereld om ons heen verwacht betrouwbare, voorspelbare en vlekkeloze dienstverlening. Informatie is hiervoor één van de belangrijkste bouwstenen. Digitalisering van dienstverlening kan de wendbaarheid en efficientie van jouw organisatie vergroten. Je verbetert de interactie met klanten én de samenwerking met ketenpartners.

Digitale dienstverlening gaat over de inrichting van systemen, processen en organisatie rondom klantinteractie. Bijvoorbeeld het inrichten en implementeren van een mijn-omgeving, de aansluiting van klantprocessen in een zaaksysteem of het richten en inrichten van een contentorganisatie.

We kunnen je onder andere helpen bij:

  • professionaliseren online dienstverlening
  • ontwikkelen van een contentstrategie
  • inrichting en doorontwikkelen van jouw contentorganisatie
  • opstellen kanalenstrategie
  • compliancy op wet- en regelgeving over digitale dienstverlening
  • aansluiten mijn-omgeving op zaaksysteem
  • ontwikkelen en implementeren van klantportalen
  • inrichten en implementeren van een mijn-omgeving

Aanvullende expertises

Bekijk ook onze andere expertise

Digitale transformatie

Digitale transformatie gaat om het integreren van digitale technologie in je organisatie. Hierdoor kan je de bedrijfsvoering verbeteren en de dienstverlening beter afstemmen op de behoeften en verwachtingen van je klanten.

Duurzame toegankelijkheid

Duurzaam toegankelijke informatie betekent dat de informatie voor iedereen die daar recht op heeft beschikbaar en bruikbaar is vanaf het moment van ontstaan en voor zolang dit (wettelijk) noodzakelijk is.