Goede doelen

Content Strategy doneert elk jaar een percentage van de winst aan goede doelen. Met het team bepalen we welke initiatieven we ondersteunen. In de afgelopen jaren heeft Content Strategy ondersteund:

2016: Stichting Opkikker, KNGF Geleide Hond, Stichting Duchenne, Greenpeace, Stichting AAP, Stichting Wakker Dier, Natuurmonumenten, Vriend van het Nationaal Archief.

2015: JeugdSportFonds, Het vergeten Kind, KiKa, Stichting Dierenlot, Nederlandse Hartstichting, Stichting ALS Nederland, Unicef, KNGF Geleide Honden.

2014: Alzheimer Nederland, Maag Lever Darm Stichting, Save the Children en Wereld Natuur Fonds.

2013: "Run for Kika" marathon in New York (sponsor)
Wikipedia, Slachtofferhulp, Vluchtelingenwerk Nederland en Amnesty International.

2012: Stichting ALS, WARChild, KWF Kankerbestrijding en de Dierenbescherming.

2011: Brandwondenstichting, de Nederlandse Hartstichting, Kika en Unicef.

2010: Nederlandse Hartstichting, KWF Kankerbestrijding, KNGF (blindengeleidehonden) en WSPA.

2009: OLPC (One Laptop per Child), Stop Kindermisbruik, Orange babies, het Wereld Natuur Fonds, Sea Shepherd concervation society, Unicef, KWF en Haïti.


 word-vriend_0.png        duchenne-rond-logo300.jpg       Logo stichting AAP.gif   logo stichting wakker dier.png     Logo-Opkikker.jpg

  logo greenpeace.gif           logo Natuurmonumenten.png

            KiKa   Het vergeten Kind    JeugdsportfondsNederlandse Hartstichting      KNFG      Stichting Dierenlot              Stichting ALS        Unicef            logo Alzheimer Nederland.png       logo mlds.png                 logo wnf.png

    logo save the children.png